Å bli satt pris på

Når man velger å skrive en blogg som denne, er det ikke fritt for at man støter på engasjerte mennesker. Noen er enige i det jeg skriver, andre ikke. Man må tåle begge sider, ellers er det ingen vits i å stikke fram nesa si på denne måten.

Det vi mennesker muligens liker best er å bli satt pris på. Bloggere er i så måte representativ for mennesker. Her forleden opplevde jeg å bli satt pris på. To glimrende bloggkolleger har hver for seg gitt meg en såkalt «I love your blog» pris. en oppmerksomhet jeg setter stor pris på og som inspirerer til fortsatt blogging.

Tildelingen kommer med en anbefaling om å gi utmerkelsen videre. Og det betyr at vi må gjøre følgende:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått prisen fra.

2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.

3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Så det er med største glede jeg gir dere mine fem anbefalinger

Lammelårtanker

En blogg som blotter tanker og refleksjoner, for det meste om barn og foreldrerollen. Her møter vi en reflektert kvinne som tør å mene ting som drar ting i en litt annen retning enn mange andre såkallte «mamma-blogger» Bloggen er også på Facebook.

Petrine Iversens blogg

Petrine viser at det går an å være ung og skrive blogg  uten å være rosablogger. Et usedvanlig reflektert ungt menneske med tekster som perler. Petrine skriver blant annet om sykdommen skoliose og sin egen erfaring med den. På komentarfeltene ser jeg at mange har hatt nytte av det hun skriver.

Morten Besshø

Morten mener at bloggen hans bør  «helst serveres med kaffe og ironimodus.» Jeg er tilbøyelig til å være enig. Skarpe gode tekster om samfunnet rundt oss servert med en musikksnutt til slutt.

Anna Kathrines blogg

En blogg om politikk og hverdagsliv. Klare meninger og gode argumenter.

Dum Spiro Spero

En blogg blant annet om spiseforstyrrelser. Skrevet med en herlig miks av humor og selvironi.

Jeg kunne definitivt ha holdt på en stund til. Det finnes mange gode tanker der ute. Noen av dem blir til blogger, som engasjerer, opplyser og underholder. jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer med nye anbefalinger senere.

God lesning!

Bloggen min har også egen facebook-side . Folg meg gjerne der også. Der legger jeg ut debattinnlegg og andre blogginnlegg som i blir publsiert her.

Explore posts in the same categories: Om selve livet

Stikkord: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment den “Å bli satt pris på”


  1. Hei FH, jeg må innrømme at denne har gått meg hus forbi men tusen takk for oppmerksomheten.
    Det er hyggelig å bli lagt merke til.

    Jeg fikk en sånn greie like før du serverte din, så det er kanskje derfor jeg ikke har respondert. Nå er jeg litt «tom» når det kommer til dette som står i regelverket om fem nye anbefalinger i og med at jeg har gjort det to tanger, men la meg få komme tilbake til det etter hvert som jeg oppdager nye talenter.

    Uansett, tusen takk for BA🙂


Legg igjen en kommentar

